نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به مذاكرات گسترده كشورمان در مجامع بين‌المللي درباره انرژي صلح‌آميز هسته‌اي گفت: آنچه كه به عنوان حق براي كشورمان قطعي شده ديگر قابل گذشت نيست.

حجت‌الاسلام محمدعلي صدوقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه يزد افزود:
مسوولان نظام نيز بارها اعلام كرده‌اند كه به دنبال حق قانوني و بين‌المللي كشورمان در رابطه با استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي هستند.

وي با اشاره به مذاكرات دبير شوراي عالي‌امنيت ملي ايران با مسوول سياست خارجي اروپا طي هفته جاري گفت: هر چند هنوز نتيجه اين مذاكرات به صورت رسمي اعلام نشده اما مانند گذشته توطئه‌هايي از طرف دشمنان به خصوص آمريكا انجام مي‌شود.

خطيب جمعه يزد افزود: مسولان نظام تاكيد كرده‌اند كه اهل گفتگو و منطق هستند و مذاكرات بايد در محيطي آرام به دور از تنش و فشارهاي سياسي و پيش شرط ابر قدرتها انجام شود.

حجت‌الاسلام صدوقي گفت: اجلاس كشورهاي غيرمتعهد نيز فرصت بسيار خوبي براي دفاع از منافع ملت است.

نماينده ولي فقيه در استان يزد در آستانه فرارسيدن ماه مبارك رمضان بر غبارروبي، نظافت و طهارت مساجد نيز تاكيد كرد و افزود: مسجد يكي از مقدسترين و اثرگذارترين مكانها در طول تاريخ اسلام بوده است.

وي ماه مبارك رمضان را فرصتي دوباره براي اصلاح و درمان آلودگيهاي فردي و به تبع آن اجتماعي دانست و خواستار فراخواني همه اقشار جامعه به مساجد در اين ايام شد.

             يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا